dissabte, 19 de gener del 2013

Actualització del Symbaloo i acomiadament

Difícil de creure, però real: ja ha arribat el final de les nostres pràctiques de l'assignatura de TIC!

Com a darrer taller el que havíem de fer era acabar d'actualitzar el Symbaloo, que com ja vaig explicar al principi és una eina que permet crear diferents webmix amb l'objectiu d'organitzar les eines, tant personals com acadèmiques, que utilitzem amb més freqüència al nostre dia a dia. 

Centrant-me en l'apartat acadèmic he de dir que el nombre d'eines ha crescut significativament,cosa que podem observar en les següents captures de pantalla:


Aquesta va ser la captura de pantalla que vaig fer del meu menú Symbaloo a finals de setembre de 2012.



Aquesta és la captura que he realitzat a finals de mes.

Com veis, durant aquests mesos he estat fent una selecció de recursos i eines que he anat coneixent, com l'Educaplay, el GIMP, l'Audacity... i d'altres que ja coneixia, com el Windows Movie Maker, JClic..., els quals ja formen part del meu àmbit acadèmic. Però el més important és que hem après per què els elegíem, és a dir a avaluar-los.

Fins aquí el meu diari de pràctiques TIC, esper que us hagin agradat les meves reflexions i us hagi servit d'ajuda la meva feina per a poder agafar idees i experimentar amb nous recursos com jo he fet aquests mesos. 

No deixeu mai de formar-vos!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada